Sądziłam, że Melkior jest zupełną świeżynką na polskim rynku, a jednak nie. Znalazłam na blogach nieco informacji o tej firmie np. przy okazji relacji z Targów kosmetycznych. Tak czy inaczej, ta francuska firma właśnie ruszyła z kopyta na podbój polskich kobiecych serc :D

Nie mogłam odmówić propozycji poznania tych kosmetyków. Zachwycona głównie lakierami dokupiłam później co nie co i obecnie moja Melkiorowa kolekcja prezentuje się tak:

Lakiery były moją manią (kto pamięta początki mojego bloga ten doskonale wie :D), nadal od czasu do czasu serce mocniej zabije na widok kolorowych buteleczek.

* Pearl Blush - jasna morela z drobinkami
* Tokyo Red - ciemniejszy niż na zdjęciu, czerwień z kroplą różu
* Candylicious - ciekawy odcień różu, mocny, ale nie wpada w barbiowe tony
* Jasper -  koralo-brzoskwinia
* Marble - szary, po zdjęciach na stronie spodziewałam się jaśniejszego odcienia
Lakiery zobaczycie niedługo na swatchach :)

Cena: 25,99 zł

Szminek mam pod dostatkiem, ale co to za różnica dwie w jedną czy w drugą stronę

* Candy - nietrafiony dla mnie kolor, chłodny, lalkowy róż, z nutką fioletu
* Mandarine - intensywny kolor, mocniejszy niż na stronie

Cena: 35,00 zł

Mają przyjemnie kremową konsystencję, dobrą pigmentację i nie wysuszają ust. Zapach jest trudny do zidentyfikowania. Niby kojarzy mi się z zapachem różanej pomadki ochronnej, którą miałam wiele lat temu, ale wyczuwam coś jeszcze. Nie wiem co.

Wkłady z cieniem w dwóch wersjach wykończenia: matowy i metaliczny.

* Meteorite - świetny kolor, atramentowy, brudny granat, mocno napigmentowany. Dobrze spisuje się do robienia kresek, do zaznaczenia wewnętrznych kącików jak i na całą powiekę. Podbił me serce :D
* Bronze metal - kojarzy mi się bardziej ze złotem. Jest mniej żółty i ciut ciemniejszy niż na zdjęciu niże, pozytywnie mnie zaskoczył.
Świetnie wyglądają w duecie.

Cena: 17,60 zł


Trwałość mają standardową - nie trzymają się idealnie przez cały dzień, ale też nie schodzą za szybko. Nie osypują się i łatwo się nimi operuje.

Jeśli zainteresowała Was oferta tej firmy, to warto skorzystać z promocji w sklepie internetowym - do końca czerwca za przesyłkę nic nie zapłacimy:D
Sklep niedawno ruszył, ma kilka niedociągnięć i błędów językowych, ale na pewno ulegnie to poprawkom. Nie wiem jak teraz, ale gdy robiłam zakupy nie dostałam żadnej informacji z danymi do wpłaty. Okazało się, że przesyłka będzie wysłana za pobraniem.


Znacie kosmetyki Melkior?

16 komentarzy:

  1. No własnie nie znam tej formy i u Ciebie pierwszy raz się z nią spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spora kolekcja! Fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, że zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery i pomadki mają ładne kolory, jeszcze nie miałam styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadł mi w oko lakier Pearl Blush, właśnie czegoś takiego szukam cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale lakiery do paznokci wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę produkty tej firmy. Zajrzałam do sklepu internetowego - mają ogromny wybór produktów do paznokci. Nie da się "wyjść" z pustym koszykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogóle nie znam tej firmy, pierwsze słyszę :) Pomadki ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze widze pomadki super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam nic o tej firmie. Ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam pojęcia że jest taka firma. Wpadł mi w oko szary lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zakupiłam jeden z lakierów do paznokci melkiora w Katowice, jakościowo nie jest najgorszy. Kolor na paznokciach był imponująco intensywny co do ceny też nie mogę narzekać :) ogólnie kosmetyki francuski firm słynną z dobrej jakości w przystępnej cenie.
    http://edukacja.net/topic/1671-korepetycje

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!