Kilka dni temu pisałam o nowym pudełku, które w przeciwieństwie do innych zawierać będzie tylko naturalne kosmetyki, o sprawdzonych, rzeczywiście naturalnych składach. Taka idea przyświeca boxowi Naturalnie z pudełka, którego czerwcowa, limitowana wersja dotarła do mnie przedwczoraj.

Opakowanie idealnie wpisuje się w założenie boxa:


Samo pudełko bardzo mi się spodobało :) Na pewno się nie zmarnuje.


A w środku?


Orzeźwiający balsam do rąk Pat & Rub - nie miałam dotąd żadnego kosmetyku tej firmy, więc chętnie poznam.
Olej arganowy Nacomi - sprawdza się u mnie do stosowania do twarzy na noc i do włosów, więc się przyda.
Mydło 94b migdałowe - natknęłam się na te mydła jakiś czas temu, więc bardzo się cieszę, że trafiło do mnie. I to w dodatku migdałowe :D Jak dla mnie nie mogło być lepiej :)
Pomadka z peelingiem Sylveco - długo się wzbraniałam przed tą pomadką, a teraz mam dwie sztuki ;) Nie zmarnuje się, bo rzeczywiście jest fajna
Puder Earthnicity - czytałam na blogach o kosmetykach tej firmy, ale było mi z nimi nie po drodze. Jak widać do czasu :)
Peeling do ciała cedrowy Babuszka Agafia - z tej serii miałam jakiś czas temu maskę do włosów z łopianem  i co rusz kuszą kolejne kosmetyki. Cieszę się z tego peelingu, bo był na mojej liście zakupowej :)

Zawartość mi się bardzo podoba, a lipcowe już zamówione i opłacone. Nie mogę się doczekać :)


48 komentarzy:

  1. Rewelacyjne! Balsam Pat&Rub jest swietny. Reszta tez zapowiada sie interesująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak świetny to czym prędzej muszę go wypróbować :D

      Usuń
  2. Pomadkę miałam - fajna. Z Earthnicity dostałam kilka próbek różnych pudrów, ale jeszcze tego nie wypróbowałam
    Fajne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze boxy naturalne są, będą :) Superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na stworzenie boxa z kosmetykami naturalnymi jest genialny. Zawartość wygląda baardzo kusząco. Zastanawiam się, czy nie skusić sie na lipcowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuszaj się :D Ja zaraz z rana pierwszego dnia zapisów kliknęłam. Teraz tyyyyle czekania

      Usuń
  5. Bardzo fajne pudełeczko! :) Chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda i masz rację - opakowanie idealnie trafione.
    Mnie by tylko mydło ucieszyło, ewentualnie puder, ale fajnie, że Tobie reszta tez pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już "stara" naturalna wyjadaczka :D
      A radochą z mydła się nie dziwię :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł. Moja prezentowa subskrypcja shiny box własnie się skończyła więc może skusze się na coś innego? Tym bardziej, że kosmetyki naturalne bardzo mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, coś ciekawego :) Ja bardzo lubię kosmetyki naturalne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki dali:) Już jestem ciekawa co będzie w kolejnym...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o tych pudełkach, faktycznie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba pierwsze boxy, które realnie mnie zainteresowały. Zapowiadają się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Początkowo zaciekawił mnie JoyBox, ale po pierwszej edycji już tylko lipa :/

      Usuń
  12. Ciekawe kosmetyki i co najważniejsze naturalne sam wygląd pudelka mi się bardzo podoba taki szary od razu kojarzy się z z czyms naturalnym. Ciekawa jestem tego pudru daj znac jak się sprawdza !
    INADDITIONEVERYDAYLIFE

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pomysł i świetny design.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość i pomysł zapakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetny box! Zawartość bardzo przypadła mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zawartość :) Kusi mnie ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne to pudełko, nic nie miałam, oprócz pudru i chętnie bym wypróbował :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł, wreszcie pudełka z samymi naturalnymi kosmetykami, ach jak kuszą no :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko jest cudowne! Ostatnio właśnie taki prezent zrobiłam mojej siostrze - było wniebowzięta:) A najbardziej przypadły jej do gustu kosmetyki Earthnicity, może dlatego, że ma bardzo wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!