Wszelkie kosmetyczne pudełka od których roi się na blogach zniechęcały mnie niewiadomą co jest w środku i brakiem wpływu na zawartość (poniekąd wyjątkiem jest Face&Look Box, którego zawartość jest znana).
Nowością w tym temacie jest Joy Box (nazwa nie jest przypadkowa - pudełko jest dzieckiem magazynu Joy):


Co je wyróżnia? Nie dość, że wiadomo, co jest w pudełku to jeszcze 3 pozycje (z 9), po jednej z kategorii: semi-selektywne, selektywne i prezent wybieramy sami :D Przewidziane są także pudełka z edycji specjalnej, bez możliwości wyboru.
Zachęca mnie jeszcze brak subskrypcji. Kupuje się pudełko, które interesuje, a te mniej atrakcyjne można odpuścić, lub pominąć gdy na koncie pustka ;)

W pierwszym, grudniowym pudełku z góry ustalone kosmetyki to: 
  •  Original Source Żel pod prysznic 328 tropical Coconut 250ml
  •  Bielenda Maseczka Professional Formula  (w saszetce 2x5g)
  •  Eveline Luksusowy krem-serum do rąk Argan& Vanilla 30ml
  •  Bell Błyszczyk do ust Permanent MakeUp Lip Tint 5,5g
  •  Vaseline Wazelina Pure Petroleum Jelly 50ml
  •  Signal Pasta do zębów White now Gold! 50ml

A wybieramy:
semi-selektywne: 
  • IsaDora Tusz do rzęs Build-Up Mascara Extra Volume 3ml
  • Annabelle Minerals Cienie mineralne do powiek 3g
  • APIS Masło do ciała z minerałami z Morza Martwego 200g
  • APIS Maseczka do twarzy intensywnie nawilżająca 100ml
  • Kneipp Olejek do ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra 20ml
selektywne:
  •  Esotiq Balsam ujędrniający do ciała 225ml
  •  Organique Balsam do ciała z masłem Shea Len z grejpfrutem 100ml
  •  Pat & Rub Olejek rozświetlający do ciała i twarzy 30ml
  •  Shiseido Tonik łagodząc Benefiance 75ml
  •  Esotiq Peeling do biustu Push Up 150ml
  •  Stenders Musująca kula do kąpieli "Sex" 130g
  •  Giorgio Armani Tusz do rzęs Black Ecstasy 2ml
  •  Lolita Lempicka Perfumy Perfumy Elle L'aime 2x7ml
  •  Mary Kay Konturówka do Oczu 0,28g
  •  Smashbox Baza pod podkład Photo Finish Pore Minimizing Primer 7ml
  prezent:
  • Balmi Balsam do ust  7g
  • Yankee Candle Mini-świeczka z kieliszkiem Yankee Candle 
  •  By Dziubeka Bransoletka z zawieszką
Niespodzianki jak w przypadku innych boxów nie ma, ale nie ma też rozczarowania zawartością.  
Cena: 49zł

Ja już swoje pudełko zamówiłam :D
 


Jak Wam się podoba pomysł Joya?

35 komentarzy:

  1. Wow, świetne te pudełko! Pomysł idealny :) Te 49 zł to z wysyłką?

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam już nic nie kupować..... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już dziś na jakimś blogu informację o tych boxach :) Bardzo podoba mi się taka opcja, ja w spraach kosmetycznych nie bardzo lubię niespodzianki ;)
    Zamówiłabym ale niestety portfel po promocji w Rossmannie, długo się będzie musiał reanimować ;)

    Pozdrawiam,
    koczek-blond :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zamówiłam już wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem czy przebije obecnie dostępne pudełka. Ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że tak. W końcu sensowny pomysł. Brak subkrypcji - to mocny plus, kupujesz gdy wnętrze jest interesujące, wiesz co jest w środku. Jak to było z dotychczasowymi boxami wiadomo z blogów.

      Usuń
  6. bardzo fajny ten box! super, że wiadomo co w środku i jeszcze można sobie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Właśnie komponuję własne pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa!
    Zwłaszcza, że można wybrać aż 3 produkty takie jak się chce....a i te podstawowe są dosyć ciekawe :)
    Kurcze, szkoda że w portfelu już wieje wiatr bo to pudełko jest pierwszym, które mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie skusiłaś. Tylko dowiem się jednej rzeczy o dodatkowych funduszach i.. chyba zamówię :) Tylko ciężko się na jedną rzecz zdecydować, jak więcej produktów kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko, ciężko, choć ja większych problemów nie miałam

      Usuń
  10. widziałam na Fb te zapowiedzi, sama jestem ciekawa jak to będzie wyglądać po przyjściu do domu

    OdpowiedzUsuń
  11. To lepsza opcja niż kupowanie kota w worku:)
    Raczej się nie skuszę prędko, ale dobrze wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że lepsza :) Moze następne bardziej Cię zainteresuja

      Usuń
  12. Nigdy nie kusiły mnie boxy własnie ze względu na z góry narzuceone kosmetyki,ale jesli można samemu wybrać-genialne!
    dziś kupiłam magazyn Joy ale jeszcze nie przeglądałam,pewnie jakieś info tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie kusiły, oprócz Face&Look Box (ale nie zamówiłam jeszcze żadnego). Joy wpadł na świetny pomysł

      Usuń
    2. Ja zamówiłam jeden box Face&Look i jestem mega zadowolona. :)

      Usuń
  13. Ale super inicjatywa! Szczerze powiem, że Glossy czy Shiny się przy tym chowa. Jak nigdy nie byłam skłonna do kupowania takich pudełek to na Joy'a prędzej czy później się skuszę (aktualnie powstrzymuje mnie właśnie, wspomniane przez Ciebie, puste konto :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że sie chowają. Udało mi sie wygrzebać jakieś marne resztki z konta :)

      Usuń
  14. A jak dla mnie fajne te prezenty dodatkowe, ale spośród tych 6 narzuconych tylko jeden produkt przypadł mi do gustu. Zobaczymy co będzie w kolejnych miesiącach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że znana zawartość oraz możliwość wyboru niektórych kosmetyków cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlaśnie odkryłam to pudełko ale niestety nie dostałam linku aktywacyjnego, a już miałam kupować

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten box miał niezwykle rozbudowaną kampanię reklamową przez co i ja się skusiłam. Z niektórych rzeczy jestem zadowolona, z innych mniej, ale najmilej zaskoczył mnie tint z Bella. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taki fajny magiczny kosmetyk i na tyle się w nim zakochałam, że poleciałam do drogerii bo inne kolory;)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!