Karty Super-Pharm w dłoń (a jak karty b\nie macie możecie założyć na miejscu), w drugą portfele z gotówką lub kartą a w trzecią (;)) koszyk na zakupy, bo
 SP przygotowała kolejne Dni Lifestyle.

Jutro i pojutrze produkty wielu firm można kupić  50% taniej:



Na mojej liście znalazły się już 4 kosmetyki Dermedic z serii Hydrain 3:
- przeciwzmarszczkowy krem na dzień
- przeciwzmarszczkowy krem na noc
- nawadniająca maska do twarzy
- kremowy żel do mycia twarzy

Polecam także serum z tej serii - mam go jeszcze sporo (jest bardzo wydajne), więc się oprę pokusie :)

Chcę kupić także szampon do włosów z Dove - ostatnio zużyłam do włosów farbowanych i mile mnie zaskoczył głównie przez nie powodowanie swędzenia skóry głowy.

Cała gazetka:


Planujecie zakupy? Co polecacie a co odradzacie?

14 komentarzy:

  1. Nie patrze ! Nie patrze! Musze zrobić zapas moich ulubionych maszynek i nic wiecej. Obiecuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście nie widzę nic dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno zakupię płyn do soczewek, akurat zastanawiałam się nad jakimś innym niż obecny; parę innych rzeczy też pewnie wpadnie.
    Zebrałam listę zakupów również od siostry, więc jak zwykle uzbieram więcej punktów i może również rabat na kolejne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhhh, dlaczego u nas nie ma SP?! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy ta maska nawadniająca dobra jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na szczęście nie ciągnie do zakupów kosmetycznych, gorzej mam z promocjami na książki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!