Coraz więcej firm ma w swojej ofercie szminki w kredce. Ostatnio dołączyło do nich nasze polskie Joko.


Colour & Shine Lip Balm


W ofercie jest 6 kremowych, BEZDROBINKOWYCH (juhu!!!) kolorów. Szminki mają właściwości nawilżające, nabłyszczające i optycznie powiększają usta. 

Usta muśnięte kolorem

Odkryj pomadkę Color & Shine – szminkę i kredkę w jednym. Oto niezawodny sposób na zmysłowe usta, pełne blasku. Wrażenie gwarantowane!


Pomadka uwodzi słodyczą cukierkowych barw, zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Zawiera regenerującą mieszankę naturalnych wosków: pszczelego i z liści palmowych, zmiękcza, wygładza i koi. Pozostawia delikatną skórę ust odpowiednio nawilżoną i odżywioną.
Cena rekomendowana - 13zł.

Jak dla mnie wszystkie wyglądają kusząco (zwłaszcza druga od prawej), może z wyjątkiej pierwszej z prwej - nie pasują mi takie odcienie.

Widziałyście je już w drogeriach?

45 komentarzy:

  1. Faktycznie szminki w kredce stają się teraz modne, jeszcze ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też ich nie widziałam, muszę zerknąć do Wispolu - może są.

      Usuń
  2. Ja Joko u siebie w pobliżu uświadczyć nie mogę nigdzie, a szkoda, bo miałam kilka kosmetyków od nich i były naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety. Jedynie chyba w Wispolu. W jednej drogerii była szafa Joko, ale sklep zlikwidowany

      Usuń
  3. Ciekawe odcienie, jak będą u nas dostępne w sprzedaży to na pewno skuszę się na jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna nie widziałam nic w sklepach z joko. Hmmm... Ale jak zobaczę, to się tym szminkom bliżej przyjrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie widzę w swojej okolicy kosmetyków Joko. A szkoda, kredkom chętnie bym się przyjrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ich nie widziałam, ale wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciu, wszystkie te kolory wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio pomadki w kredce stają się coraz bardziej popularne ;) Kolorki wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza i druga od prawej mi się spodobały,będę za nimi wyglądać w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak wyglądają na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. te intensywne kolory mogłyby trafić do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają niestety;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się podoba ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się podoba, ale niezbyt mi pasują takie odcienie

      Usuń
  14. OOOO nareszcie coś bez drobinek:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kolorki mają :D Brałabym wszytskie ;D

    _____
    PS. Jesli szukasz kogoś kto stworzyłby nowy szablon bloga zapraszam do mnie magdsia1864747@o2.pl w e-mailu mogę podrzuić linki blogów które robiłam. Wszystko robię tak jak ktoś chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo skusiłabym się na nie!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak znajdę na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne, tylko brakuje czegoś w beżu i fiolecie (na fioletową szminkę poluję i poluję i wszystkie na ustach są bardziej różowe)

      Usuń
  19. A mi najbardziej chyba podoba się pierwsza od prawej :) Fajna cena, pewnie się za nimi będę rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie booooskie :-) chciałabym tak minimum 3!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze, że forma kredki jest juz okupywana przez firmy:) Posiadam chubby stick z Clinique i jestem zadowolona:) swietnie sie sprawdzaja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety nigdzie ich nie mogę znaleźć :-( cena rewelacyjna a i kolorki są ciekawe, chętnie bym je wszystkie przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. pomadka uwodzi słodyczą i kolorem ,nie mam żadnej z nich

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!