Na jednych zakupach z obecnego CND (KLIK) się nie skończyło - przedwczoraj znowu coś wypatrzyłam.
Tym razem są to marki dostępne nie we wszystkich Rossmannach i mające trochę droższe kosmetyki. W CND ceny były w końcu przystępne i mogłam kupić to, co zwróciło moją uwagę już jakiś czas temu.


- płyn do mycia Balneum Intensiv - 13,59 zł
- olejek pod prysznic Balneum Intensiv - 12,09 zł
- płyn do zmywania twarzy Topicrem Essentials - 14,79 zł


I to by było na tyle. Teraz czekam na nowe CND ;)



22 komentarze:

  1. Nigdy nie widziałam trych kosmetyków, daj znać jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dwa pierwsze kosmetyki poluję, ale ceny mnie odstraszały. W takich pieniądzach na bank bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, a ja nigdy nie mogę trafić na nic fajnego, ba w ogóle ciężko mi trafić żeby cokolwiek było na półce

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Balneum chyba nawet nie ma w Ross, w której części w Twoim się znajdują?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluegirl:
    u mnie tylko w 1 na 4 Rossmanny są te marki. To taki większy Rossmann gdzie jest nawet wino. Są osobne półki z tymi markami + tołpa, oillan, rzadziej spotykane linie Flosleku czy innych firm

    OdpowiedzUsuń
  6. Może bym się potem przeszła popatrzeć w swoim. Pozazdrościć, bo tak kiedyś sobie marzyłam że powinnam je kupić, na moją swędzącą skórę ciała. Przejdę, może coś będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zupełnie tych marek, czy są to specjalistyczne kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a ja nie zwróciłam uwagi na te kosmetyki w Rossmannie, albo w moim ich po prostu nie było.
    Wczoraj byłam w Ross i z cen na do widzenia skusilam sie tylko na szampon, mimo, że wyładowałam koszyczek produktami..głos rozsądku przemówił i odłożyłam zbędne taniości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zupełnie tych marek, czy są to specjalistyczne kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle nie znam tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, u mnie w ross cnd pojawiają się bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Balneum tak tanio kupiłaś! jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Balneum w Rossmannie? :O Nigdy tych kosmetyków tam nie widziałam! Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo widzę, że kuszą Cię dalej ;)))) ja już tydzień w R nie byłam :D ale jutro będę miała go na trasie i pewnie zahaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nic nie trafiłam fajnego a z Balneum mam krem dla dziecka fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  16. normalnie trzeba Ci zaśpiewać piosenkę Boysów "jesteś szalona" :D
    ale co sobie będziesz żałować,jak super ceny to łatwo się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam dziś okazje wybrać się do większego miasta, z większym Rossmanem, jak szalona chodziłam z wyrazem twarzy łowcy za Balneum. Patrzę - Jest!. Emulsja i dwa rodzaje płynów, brak olejku. Myśle takie ceny co mi tam coś wybiorę. Niestety płyny, wszystkie 4 sztuki, datę ważności straciły 10.2013, emulsje były do 04.2014, ale już sobie darowałam. Mam inne mazidła, a nie lubię zużywać na szybko.
    Minione daty uprzejmie i grzecznie zgłosiłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ceny fajne, a firm nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba pierwszy raz widzę te kosmetyki.
    Ostatnio w CND kupiłam tonik Herbal Garden z Evy Natura.
    Kosztował 3,69zł - grosze za tak fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe jak sprawdzi się ten płyn do zmywania twarzy

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!