W weekendowej akcji firmy Hean (darmowa wysyłka) skusiłam się na skromne zamówienie :)



Okazało się, że zdublowałam kolory cieni - pojedynczy cień jest identyczny jak lewy z dolnego rzędu w paletce :/ Poza tym ten cień nie jest najświeższy (termin ważności to sierpień 2014), więc to najpierw on będzie w życiu solo lub z innymi kolorem z paletki.Na zdjęciu wydają się brązowe a są szare z połyskiem :) Jutro wstawię dokładnie zdjęcia :)

Bazę mam drugi raz (porównałam ją ostatnio z bazą z Avonu KLIK).

Lakier dostałam gratis - miło :)


A Wy zrobiłyście zakupy? Dotarły już?


16 komentarzy:

  1. Ta paletka jest śliczna :) Mam bardzo podobne zestawienie, tyle że o mieszanych wykończeniach, czyli wersję Hot Chocolate, którą bardzo lubię :)

    Baza też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmowa wysyłka? Niezależnie od kwoty?
    Przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skusiłam się, gdyż poszalałam na wyjeździe, ale paletka wygląda kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie kolory ma ta paletka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też skusiłam się na te paletki, ale inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam brązowe cienie, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niech sie dobrze uzywają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze przegapiłam tę darmową wysyłkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zrobiłam małe zakupy :) dostałam wiadomość z Poczty, że dzisiaj dostanę paczkę, ale już 20 i nadal jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka cieni wygląda bardzo fajnie - kolory w sam raz na jesienny, delikatny makijaż :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka wygląda fajnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pokusiłam się, ale baza chyba w końcu do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na darmową wysyłkę całe szczęście nie skusiłam się;)
    A Twoje zakupy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!