Zapewne czytałyście na blogach relacje ze spotkania zorganizowanego przez markę AA? U mnie też by się pojawiła, ale niestety nie miałam możliwości wyjazdu do Warszawy. Musiałam odmówić, ale propozycję przetestowania kilku kosmetyków chętnie przyjęłam.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia z kosmetykami Oceanic - lata temu miałam serię OligoVital (krem na dzień, na noc, mleczko i tonik - byłam zadowolona), przewinęło się kilka żeli pod prysznic, które raczej mnie nie zachwyciły, lubiłam za to balsam z masłem kakaowym. Mam też 4 kosmetyki z serii Oillan Forte (klik), ale jeszcze nie poznałam ich działania.

W paczce znalazłam 6 kosmetyków (w tym 2 dla męża), kilka próbek i ulotek.

 
Balsam pochodzi ze stosunkowo nowej serii, w której z 5 balsamów możemy wybrać odpowiedni dla siebie:

 
Rodzaje balsamów:
- Natychmiastowa ulga z ekstraktem z żurawiny 
- Głębokie odżywienie z olejem arganowym
- Intensywne nawilżenie z kwasem hialuronowym i mocznikiem
- Zmysłowe rozświetlenie z masłem oliwkowym i drobinkami rozświetlającymi
- Jedwabiste wygładzenie z masłem kakaowym
O balsamach przeczytacie na stronie AA: http://www.kosmetykiaa.pl/produkty/oferta/cosmetics/cialo/aa-beautiful-body.htm

Mąż się bardzo ucieszył, że w końcu on też ma możliwość testowania.
Antyperspirantem już się zaopiekował (zasada działania i użycia podobnie jak np. Antidral), balsam po goleniu komuś damy do testowania, bo mąż używa elektrycznej maszynki, więc kosmetyki do golenia ani po nie są mu potrzebne.

Krem na rozstępy pójdzie w ruch lada dzień, podobnie jak balsam (mam inny otwarty, ale ciekawość większa, znacie to?), natomiast pomadka ochronna już przechodzi pierwsze testy.
Krem Oillan Baby musi poczekać jeszcze trochę :)


Jakie są Wasze ulubione kosmetyki firmy Oceanic? A co odradzacie?

 

8 komentarzy:

  1. Nie przypominam sobie, żebym stosowała ich kosmetyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę przesyłeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. same kosmetyczne smakołyki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj dostałam ten balsam BB, ale jeszcze nie próbowałam:) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Postarali się. Testuj testuj czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczusia :) Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, fantastyczna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!