Pora na czwarty lakier Misa - Bubble Pop.
Równie dziwacznego lakieru chyba nie miałam. Jest dziwny na paznokciach i równie dziwny na zdjęciach, nie mówiąc o tym, jak jest trudny do uchwycenia.

Jeśli lubicie neonowe, a przy tym "zmrożone", satynowe lakiery, to zerknijcie na Bubble Pop.
Na zdjęciach nie do końca jest taki jak w rzeczywistości - owszem, jest neonowy i wibrujący, ale w samym odcieniu coś mi tu nie gra.
Sprawdzałam kolor na kilku monitorach i może się zdarzyć, że ktoś zobaczy mocno koralowy lakier - dodajcie wtedy nieco różu i będzie ok :) A jeśli widzicie czysty róż - dodajcie trochę koralu ;) Z resztą na żywo lakier tez jest raz intensywnie różowy (w słońcu), lub dająco-po-oczach koralowy (w sztucznym świetle)



Kolor jest zdecydowany, mocny, neonowy, rzucający się w oczy, zdecydowanie dla odważnych dziewczyn :)
Przez satynowe wykończenie daje efekt nieco plastikowych paznokci. Jeśli nie lubicie tego, wystarczy nałożyć warstwę nabłyszczacza. Mimo plastikowości nie wygląda tandetnie.




Schnie szybko, nie robią się bąbelki powietrza.



Lakier jest dosyć rzadki, więc do pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy. 



Typowo letni kolor, świetny też do paznokci u stóp.


EDYCJA:
Jestem pod ogromnym wrażeniem trwałości lakieru!!
Drugi raz użyłam go dokładnie tydzień temu. Miałam zamiar zmyć we wtorek przed wyjazdem do Włoch, żeby nie straszyć odpryskami, a tu tydzień mija i odprysku żadnego nie ma!! Lakier jest jedynie nieznacznie starty na końcówkach kilku paznokci. Pełny szacun!!

Od niedawna lakiery Misa można kupić także w sklepie 

 

internetowym na Facebooku.

 

 

Cena lakieru jest taka sama jak w sklepie na stronie Misa - 29 zł 

 

(uwaga - lakiery mają 15 ml) 

 

 

i również obowiązuje darmowa wysyłka przy zakupach za min. 99 zł

 

 

Przy zakupie 3 lakierów - odżywka gratis!


13 komentarzy:

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!