Miniony tydzień był drugim z kolei męczącym i intensywnym zarówno w pracy jak i prywatnie. Z niecierpliwością oczekiwałam na ... niedzielę (piątku nie, bo od razu po pracy czekały mnie zajęcia na studiach podyplomowych od 16 do 20, w sobotę z kolei od 8 do 16).
Oczekiwanie na chwilę oddechu zdecydowanie uprzyjemniła mi paczka od firmy FlosLek :)


          


W paczce znalazłam 10 kosmetyków, wśród których znalazłam 3 z serii Emoleum, która już jakiś czas temu mnie zaciekawiła.


Kilka produktów już włączyłam do pielęgnacji, natomiast te z serii Sun Care muszą poczekać do lata.

Niedawno zamieściłam recenzję tropikalnego żelu z serii Natural Body - ciekawa jestem, czy otrzymany teraz opuncja+biała herbata spisze się równie świetnie :)



Macie doświadczenia z  powyższymi kosmetykami lub innymi tej firmy?



28 komentarzy:

  1. W ogóle nie mam doświadczenia z tą firmą niestety. Moja mama tylko używa kremu dla skóry naczynkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie rzeczy zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się, takie niespodzianki to najlepszy środek po poprawę humoru:) czekamy na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zadroszczę! Z chęcią bym taką poczuszkę przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też do tej pory kompletnie nie znałam Flos-Lek - dlatego chętnie zgodziłam się na współpracę. Mam ten sam micel ale pozostałe kosmetyki są zupełnie inne - to super, bo przynajmniej nie będzie w kółko w sieci tego samego!!! Brawo dla Flos-Lek za respect naszych profilów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paczucha! Ciekawa jestem serii Sun Care, jeśli jest tam filtr do twarzy to z chęcią o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkty, takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała paczka ;) moja w porównaniu do tej była bardzo uboga ale przynajmniej mama się z niej cieszy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhuh ! Zazdroszczę i życzę udanego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paczka! :) Miłego testowania :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i czekam na wrażenia z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale paczka pełna dobroci :) Czekam w takim razie na recenzje :)
    P.S. ZW końcu założyłam swojego bloga - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Floslek jest ok :) Dużo nie próbowałam, ale żel pod oczy chyba jest nadal dość kultowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałem kilka produktów tej firmy i były bardzo w porządku. Czekam na recenzje! Mam nadzieję, że wszystkie produkty się sprawdzą : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż sama sobie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma to jak niespodzianka na koniec tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna paczka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!