Lada dzień, bo od 7.02 w Biedronce zacznie obowiązywać nowa gazetka promocyjna z kosmetykami :) Na pewno warto przypatrzeć się żelom do mycia twarzy BeBeauty, produkowanym dla Biedronki przez firmę Tołpa.


Z czystym sercem mogę polecić Wam jeden z nich: micelarny. Pozostałych po prostu nie miałam :)



Żel jest dosyć niepozorny, ale miałam okazję przekonać się, że faktycznie jest łagodny i nie zrobi krzywdy podrażnionej skórze (o chwilowych i zażegnanych już problemach ze skórą napisałam TUTAJ).
Jest dosyć gęsty (nie kapie z dłoni), przezroczysty o delikatnym, neutralnym zapachu.

Zmywa makijaż i brud bez wytwarzania piany, więc osoby przyzwyczajone do pieniących się żeli mogą początkowo mieć wątpliwości co do skuteczności oczyszczania tym żelem. Jednak przecierając później twarz tonikiem zobaczą czysty wacik. Mówię tutaj o usuwaniu makijażu twarzy, ponieważ oczy zmywam wcześniej micelem (aktualnie Sensibio Biodermy), zatem nie wiem, jak radzi sobie z kredką, cieniem i tuszem.

Wspomniałam o moich problemach ze skórą twarzy.
Początkowo bałam się cokolwiek nakładać i czymkolwiek myć, zwłaszcza, że po żelu Lipikar z LRP skóra piekła niemiłosiernie (dostałam w aptece próbkę). Dopóki nie zeszło zaczerwienienie skóry myłam ją kostką myjącą LRP (bardzo przypadła mi do gustu, bardziej niż naturalne mydełka, po których mam od razu ściągniętą twarz), a później odważyłam się na używanie rano czegoś innego - właśnie żelu micelarnego z Biedronki (wieczorem dalej kostka myjąca). Z ulgą nie stwierdziłam żadnego pieczenia, dodatkowego podrażnienia, a wręcz przeciwnie - skóra była delikatnie (jednak nie w 100%) ukojona o ładnym, "uspokojonym" kolorycie.

Dopóki nie zdarzyło mi się to świrowanie skóry miałam raczej neutralny stosunek do żelu, na zasadzie - jest ok, można kupić i spokojnie używać,  ale na kolana nie powala. Teraz wiem, że jednak powala, jest "bezpieczny" dla skóry wrażliwej i podrażnionej lub łatwo ulegającej podrażnieniom.

Na pewno zawitałabym do Biedronki po ten żel, zwłaszcza, że już mi się kończ, ALE będę twarda. Sprawdzę najpierw, jak skóra reaguje na inny żel, który mam rozpoczęty (z białą herbatą z serii Planet Spa z Avonu). Jeśli będzie ok, to wstrzymam się z biedronkowym i kupię przy następnej okazji. (wow, sukces :D)

Całą gazetkę znajdziecie na stronie Biedronki.


Znacie żele BeBeauty?

 

Coś Was zaciekawiło z gazetki? (mnie na szczęście oprócz żelu, którego i tak nie kupię - nic)


34 komentarze:

  1. jeszcze nigdy ich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przecież te żele są w stałej ofercie, w dokładnie tej samej cenie. :) Używam ich od baaaaaardzo dawna i wszystkich próbowałam, cena zawsze 4,99zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Catya:
    o popatrz, a ja myślałam, że normalnie są droższe - kojarzyła mi się cena 5,99

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i bardzo lubiłam, ale bardziej do demakijażu oczu. Obecnie używam ich micela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten micelarny żel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "brud", nie "bród"

    OdpowiedzUsuń
  7. takie promocje mają być w tej biedronce że głowa mała :D a ja postanowiłam w lutym porządnie zaoszczędzić :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy:

    już poprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam właśnie ten biały i dla mnie naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z makijażem oczu też sobie świetnie radzi i nic nie piecze :) też znam tylko ten micelarny i uwielbiam go a reszta kusi czasem, ale wolę to, co już sprawdziłam
    a próbowałaś już nowy płyn micelarny Be Beauty? kolejne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten zielony i początkowo wydawał mi się ok, niestety po jakimś czasie strasznie mnie po nim wysypało :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja go nie lubię - wysusza mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam, mam już kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam nic do mycia i oczyszczania twarzy z Biedronki. Jakoś nie mam zaufania...mam strasznie problematyczną skórę twarzy i wolę uważać co na nią nakładam. Mam obecnie Cetaphil i nie zamienię go jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam wszystkie 3 żele-wszystkie są fajne,ale najlepszy micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno któryś w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, żel jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również go posiadam. Jest super, śmiało można polecić :D

    Przejrzałam gazetkę. W Biedronce bywam rzadko i nawet nie wiedziałam, że można tam dostać tyle fajnych rzeczy za taką cenę ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nie stosowałam żadnego kosmetyku z Biedronki, bo rzadko bywam w tym sklepie.Zniechęca mnie brak możliwości zapłaty kartą. Jeśli znajdę się w okolicach Biedronki i będę miała przy sobie gotówkę, to zainteresuję się kosmetycznym asortymentem:) Może znajdę coś dla siebie.

    Współczuję z powodu podrażnienia. Cieszę się, że skóra już się uspokoiła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię te żele, u mnie dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię ten micelarny po prostu jako żel do mycia twarzy, podobnie jak nawilżający. Do demakijażu raczej się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow nie wiedziałam, że BeBeauty to od Tołpa. Mam płyn micrealny i jestem nawet z niego zadowolona, ale nie widziałam że to tołpa :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubie ten żel, polecam również niebieski nawilżający :)
    Z gazetki zainteresowały mnie jeszcze żele Os i trójpak płatków kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam wszystkie trzy. Najlepszy moim zdaniem jest niebieski, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Będąc w Polsce kilka razy oglądałam produkty BeBeauty jednak już po chwili lądowały z powrotem na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te żele są super ,ale ja czaje się na peeling z perfecty ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam micela i jest naprawdę dobry. Teraz używam peelingującego i też jest w porządku. Polecam obydwa bo za taką cenę naprawdę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cantiq:
    czasem warto dac szansę takim produktom :) Bywają wśród nich perełki :)

    Wieczna Marzycielka:
    mi żele OS sa zupełnie obojetne. Jeszcze zaden mnie nie urzekł, za to mężowi podoba się ten z mango.

    OdpowiedzUsuń
  29. W ofercie mają też świetne żele do higieny intymnej, w szczególności pięknie pachnie ten niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. pozostałe też są dobre. mają malutkie masujące drobinki, jednak ten micelarny jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!