W końcu dotarła druga paczuszka z Lawendowej Farmy, tym razem z minimydełkami ^^
Bez obaw - nie wszystkie są dla mnie :)
Jakiś czas temu dałam koleżankom z pracy po kawałku mydełka i, tak samo jak mi, spodobała się im idea mycia naturalnymi mydełkami. Poniższy zestaw zawiera więc także mimydełka dla nich :) Dla mnie jest tylko maślanka awokado i nagietkowy bobas (niestety zabrakło kremowej śmietanki :/)


Dla przypomnienia:

* pierwsze zamówienie z LF
* kilka słów o naturalnych mydłach
* recenzja mydła Kleopatry
* recenzja mydła jogurtowego


Znacie któreś z powyższych mydeł?

16 komentarzy:

  1. jak to jest z zamawianiem minimydełek? bo nic nie znalazłam na stronie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo bardzo fajne! myślałam że to cukierki hahahaha :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a już myślałam ze wszystkie są dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edtt:
    zamawia się mydełka próbne i w komentarzu do zamówienia wypisuje które się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie znam

    ciekawa jestem tego maślanka awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie mają słodkie opakowania :) lubię jak takie detale przykuwają oko i zachęcają do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne opakowania mają te mydełka :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mydełek nie znam, ale już mi się podobają. A te nazwy są zarąbiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zamówienie :) Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM mydełka, zajmują sporo miejsca w mojej łazience. Zazdroszczę nowych do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam imienniczkę ;) Zamówię i ja :D Skusiłaś mnie , a bardzo lubię mydełka naturalne - szczególnie mini bo lubię testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!