Tytuł bloga "Lakierowy Zawrót Głowy" a zawartość zaczęła temu przeczyć ;) Wypadłam z wiru zakupów lakierowych i zmieniania koloru paznokci codziennie czy co drugi dzień. Jest to spowodowane nie tylko ograniczonym czasem, ale także stanem skorek i paznokcie, których nie mogę doprowadzić do ładu :/
Nic to, dziś pokażę Wam kupiony ostatnio Wibo nr 345 - fioletowo-szary duochrom :D Zrobienie zdjęć po przyjściu z pracy byłoby niemożliwe (po 16 jest już buro), więc wzięłam aparat do pracy i po problemie :)



Im więcej pada światła na lakier, tym większa powierzchnia fioletowego koloru o intensywniejszym odcieniu. Cudo :D
W pełnym słońcu (fantastyczna pogoda :D) efekt jest mocno metaliczny.

Wszystko pięknie ładnie, ale widzicie pewne niedociągnięcia. Lakier jest dosyć gęsty i trudno się nim maluje. Pojawiły się bąbelki powietrza i nierówności - lakier długo schnie, dodając do tego "oduczenie się" malowania paznokci efekt jest nie do końca zadowalający. Można powiedzieć, że zapomniałam o cierpliwości :/
Na pewno wypróbuję go jako lakier nawierzchniowy na szary i fioletowy lakier :)

10 komentarzy:

  1. Patrz, a moim maluje sie idealnie i ni babelkuje?? Co lepsze schnie szybko. Moze mamy inna partię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba najszybciej schnący lakier jaki w życiu używałam - nie odpryskuje i nie ściera się już 3 dzień. Kocham lakierki Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialny odcień. Nie widziałam go w żadnym z "moich" Rossmanów. Jest strasznie podobny do lakieru Catrice 490 Iron Mermaidem (albo się taki na zdjęciach wydaje). Jak tylko go dorwę to na pewno zakupię, bo ten z Catrice już się kończy a jego jakość powalająca nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze go kupić jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie miałam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień, bardzo nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta wielowymiarowość koloru :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!