Krem do rąk to kosmetyk, bez którego się nie obejdę. Używam go kilka razy dziennie, w pracy w szufladzie też mam 1 tubkę. Jest to również kosmetyk, co do którego mam określone wymagania i są one podobne do tych, jakie stawiam balsamom czy innym smarowidłom do ciała - nie może się zbyt szybko wchłaniać, a zarazem nie może zostawiać lepkiej warstwy.
Od jakiegoś czasu testuję krem do rąk z kozim mlekiem firmy Eveline.

/Opis od producenta, ze strony www.eveline.eu/


GLICERYNOWY SUPERSKONCENTROWANY KREM – MASKA DO RĄK I PAZNOKCI 5 w 1
BIO KOZIE MLEKO + WITAMINA E, MASŁO KARITE

• intensywnie nawilża
• głęboko odżywia
• regeneruje
• rozjaśnia przebarwienia
• wzmacnia paznokcie
48h
doskonale wchłaniająca się formuła
NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE
Glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 intensywnie nawilża, odżywia regeneruje dłonie i pomaga zachować ich młodzieńczy wygląd. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
KOZIE MLEKO – zwiększa elastyczność i gładkość skóry, długotrwale nawilża i regeneruje.
WITAMINA E – „witamina młodości”, przywraca skórze dłoni młodzieńczy wygląd.
MASŁO KARITE – intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni.
GLICERYNA – utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych warstw skóry do 48h.
KOLAGEN I ELASTYNA – uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni.
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY – niweluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka.
D-PANTHENOL I ALANTOINA – działają łagodząco i kojąco.


Pierwsze użycie kremu było nieprzyjemną niespodzianką - chwyciłam go w biegu przed wyjściem, z zamiarem posmarowania rąk w samochodzie. Ochoczo odkręciłam, użyłam jak zwykle i jednak to był błąd ;) Krem należy do tych o lekko klejącej konsystencji, których wyciska się malutko.


Człowiek uczy się na błędach, więc kolejne użycia okazały się przyjemniejsze.
Krem odpowiednio nawilża skórę, przestaje być ona napięta i szorstka. Przez chwilę warstwa na skórze się lepi, ale po wchłonięciu uczucie to znika, a dłonie są gładkie.
Zapach kremu jest słodkawy, ale na szczęście nie mulący.
Myślę, że nie każdemu przypadnie do gustu, ale tym z Was, które nie lubią wodnistych kremów i które po nałożeniu wchłaniają się ekspresowo i dłonie nadal są suche (miałam taki krem, z Oriflame, tragedia ... ) polecam wypróbować.
Jeśli o mnie chodzi to zużyję do końca z przyjemnością, pamiętając o wyciskaniu niewielkiej ilości (lepiej posmarować 2 razy niż kleić się do wszystkiego ;) )

9 komentarzy:

  1. o zapamiętam :) ja nie mam jakoś szczęścia do kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a juz myslalam ze chodzi o kozie mleko z ziaji ;)
    ja nie rozstaję sie z kremem glicerynowym z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dziewczyn pozytywnie się na jego temat wypowiada, wiec może warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że teraz też z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad wypróbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, może wypróbuję jak powykańczam moje :)
    Jeśli byłabyś w Egipcie, albo ktoś z twoich znajomych by był, to ja przypadkiem kupiłam w sklepiku z olejkami zapachowymi taki różowy olejek/płyn/żel z wit. E. Działa świetnie jako nawilzenie do rąk i do twarzy, nakładam na noc :)

    Zapraszam do mnie: http://liliowyzakatek.blogspot.com/2011/10/rossmanowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kremy z kozim mlekiem, bo ładnie rozjaśniają ręce:) Ja nie mam jakichś super wymagań nawilżających, bo nie mam suchej skóry. Ma po prostu zapobiegać nadmiernej utracie wody;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam go po wielu pozytywnych recenzjach i jestem z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!