Kilka tygodni temu z zainteresowaniem rozpoczęłam testy roll-onu pod oczy z Eveline.Co prawda nie mam obsesji na punkcie skóry wokół oczu, ale lubię co jakiś czas ją nawilżyć i odprężyć. 

/zdjęcie i opis ze strony producenta www.eveline.eu/

 BioHyaluron 4D 
liftingujący roll-on pod oczy

do każdego typu cery, również wrażliwej

Perfekcyjne wypełnienie zmarszczek
Intensywne nawilżenie 24h + Redukcja cieni i obrzęków
Liftingujący roll-on pod oczy bioHyaluron 4D to innowacyjna formuła z biokwasem hialuronowym oraz roślinnymi komórkami macierzystymi. Przynosi ulgę przemęczonym oczom oraz daje natychmiastowy efekt odświeżenia. Pobudza mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki. Intensywnie nawilża, błyskawicznie ujędrnia i wygładza zmarszczki. Redukuje zarówno oznaki upływającego czasu, jak i symptomy zmęczenia, stresu i przepracowania. Rozświetla skórę wokół oczu sprawiając, że spojrzenie odzyskuje promienny blask. Unikalny i innowacyjny roll-on z metalową kulką, potęguje działanie chłodzące żelu, a delikatny i relaksujący masaż wykonywany podczas aplikacji skutecznie wspomaga redukcję opuchnięć.
SUPER EFEKT 4D – odmłodzenie w czasie
Nowy wymiar w walce ze zmarszczkami
Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.
ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI NAJNOWSZEJ GENERACJI:
biokwas hialuronowy, roślinne komórki macierzyste, kofeina, wyciąg ze świetlika i kasztanowca, Matrixyl 3000™, witamina E, algi laminaria, kolagen i elastyna, wyciąg z jedwabiu. NIEZWYKŁE EFEKTY ODMŁADZAJĄCE
Potwierdzona skuteczność działania** natychmiastowe efekty
Obniżenie temperatury skóry o 3° C
*Badania aparaturą termowizyjną
Potwierdzona skuteczność działania* po 30 dniach
Redukcja cieni i obrzęków 84%
Zmniejszenie oznak starzenia, zmęczenia, stresu i przepracowania 86%
**Test in vivo przeprowadzony na docelowej grupie kobiet, pod kontrolą lekarza dermatologa.

Produkt mogę podsumować jednym krótkim: fajny bajerek :)
Metalowa kulka bardzo przyjemnie masuje i chłodzi skórę wokół oczu, co jest zbawienne po długim dniu, niekoniecznie przed komputerem. Kosmetyk ma płynną postać przez co bardzo szybko się wchłania. Lepi się tylko przez chwilę - dopóki nie zostanie zaabsorbowany przez skórę.
Nawilża całkiem dobrze, jednak lepiej mi ze świadomością, że używam kremu.
Problemu ze zmarszczkami na razie nie mam, lekkie pojawiają się wieczorem, gdy jestem zmęczona, zatem działania liftingującego nie ocenię.
Warto mieć ten roll-on w swoich zbiorach :)


P.S. dopiero dziś się zorientowałam, że od tygodnia jest włączone ogrzewanie w bloku.

4 komentarze:

  1. Chciałabym go kupić, ale nigdzie go jeszcze nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa ile kosztuje ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałas 'prezent' od paatal.pl ? - wiem, że tak bo chwaliłaś się na ich ścianie - to było ode mnie.. oni nie robią takich prezentów Kochana, a na 100% nie z paletek limitowanych. pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!