O cieniach Hean miałam zamiar napisać już dawno temu, ale jednak dobrze się stało, że dopiero teraz. Początkowo miałam sceptyczne podejście do nich, a teraz ... używam ich prawie codziennie :D

Smokey Eye to zestaw cieni w odcieniach szarości:



Górny rząd:
- gołębia, matowa szarość, dobrze napigmentowany
- średnia szarość, także matowa, ale ten cień jest już troszkę słabiej napigmentowany

Dolny rząd:
- szarość połyskująca na złoto - mój absolutny faworyt ostatnich tygodni!! Odcień tak niespotykany, że za każdym razem mnie zachwyca! Można go łączyć z każdym innym kolorem (lubię np. z granatem, fioletem), a także nałożyć delikatną warstwą na inny cień, otrzymując coś nowego. Dla mnie HIT!
- bardzo ciemna, smolista  szarość, prawie czerń, dobrze napigmentowany, idealny do kresek

Z wyglądu cienie wydają się być twarde i suche, choć tak nie jest do końca - jedynie dołączonymi aplikatorami trudno się nimi maluje, co mnie zniechęciło do używania. Jak pisałam nie raz, miłośniczką pędzli nie jestem, ale po zakupie chwalonego z Essence (z fioletowym włosiem) używam tylko jego i do każdych cieni, także Hean. Co za różnica!

Cienie są trwałe, lecz dla stuprocentowego komfortu polecam użyć bazę, także Hean .

Jestem ciekawa pozostałych zestawień, jednak nie widziałam ich u siebie :(

17 komentarzy:

  1. Faktycznie ładna ta szarość połyskująca na złoto:) podoba mi sie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cienie wyglądają na bardzo zbite i trudne do zaaplikowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta czworeczke, jest swietna! Marza mi sie jakies inne wersje kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw, choć sama mam ochotę na ten w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam je i bardzo sobie cenię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor-szarosc z polyskiem na zloto-az mam ochote ze wzgledu na jeden kolor kupic paletke:))

    Kami kiedy wielki dzien?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hex:
    coraz bliżej - 8.10 :D
    Już coraz więcej stresu, do tego doszedł zakup mieszkania, więc są dodatkowe nerwy i sporo formalności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy je polecają, być może w końcu się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde.. szkoda, że tak źle mi w takich kolorach :( mam ciepły odcień skóry..i nic z tego ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę fajne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam inny odcień paletki i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paletka. Niestety nie posiadam. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne cienie. zwłaszcza ten szaro-złoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agga
    Piękne kolorki. Mam paletkę Coffee Twist i blue jeans ale teraz widzę, ze koniecznie muszę sobie sprawić jeszcze jedną :) Bardzo jestem zadowolona z tych cieni. Trwałe i prezentują się na powiekach rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ee jakos nigdy nie lubialam tego typu cieni. Dobrze ze teraz jest sezon na kolorki kolorowe powieki :) bo bbym sie zanudzila ;) ostatno wyprobowalam nawet brokat na powieki z donegala - ejj nawet nie spodziewalam sie takiego rezultatu, poprostu bosko !!! polecam sprawdz sobie i zrobi moze posta o tego typu cieniach http://www.donegal.com.pl/160-brokaty-na-powieki

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!