Slim Extreme 3D - odsłona 2 :) Tym razem:

Superskoncentrowane serum modelujące do biustu push-up

/zdjęcie i opis ze strony producenta www.eveline.eu/
 
TOTAL PUSH-UP EFFECT
  • WYPEŁNIA I POWIĘKSZA BIUST
  • UJĘDRNIA I „PODNOSI”
  • MODELUJE KSZTAŁT
DO KAŻDEGO TYPU SKÓRY, RÓWNIEŻ WRAŻLIWEJ
INNOWACYJNA TECHNOLOGIA!
powiększa biust nawet o jeden rozmiar*
Dzięki unikatowej technologii opartej na Volufiline® serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i podnosi biust. Już po pierwszym zastosowaniu tworzy mikrosiateczkę liftingującą na kształt "niewidzialnego biustonosza", zapewniając szybki efekt "push-up". Serum skutecznie zwalcza objawy opadania, utraty jędrności i elastyczności biustu. Powiększa piersi nadając im piękny i okrągły kształt. Produkt nie ingeruje w gospodarkę hormonalną, może być stosowany w czasie cyklu menstruacyjnego i w czasie menopauzy, jest bezpieczny dla gruczołów sutkowych. Serum jest polecane dla kobiet, które chcą przywrócić młodzieńczą jędrność i sprężystość piersi - szczególnie po okresie karmienia.
WYSELEKCJONOWANE SKŁADNIKI:
Volufiline® – naturalny ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica, stosowanej od wieków w medycynie naturalnej. Stymuluje rozwój lipidów w komórkach tłuszczowych (adipocytach), reguluje proces ich magazynowania oraz poprawia mikrokrążenie. Powiększa i modeluje biust, sprawia że staje się on pełniejszy i bardziej okrągły.
Kwas Hialuronowy – działa jak „molekularna gąbka", maksymalnie nawilżając skórę. Jego łańcuchowa struktura przeplatając przestrzenie między włóknami kolagenu, wzmacnia "naturalny biustonosz", nadaje piersiom młodzieńczą jędrność i sprężystość.
Centella Asiatica – pobudza fibroblasty do syntezy kolagenu, zwiększając elastyczność włókien tkanki łącznej. Przyśpiesza metabolizm komórkowy w skórze, wzmacnia naczynia krwionośne i poprawia mikrokrążenie, dzięki czemu biust staje się pełniejszy i bardziej kształtny.
Algi Laminaria – wzmacniają strukturę szkieletu skóry, zawierają liczne witaminy, sole mineralne, antyoksydanty i aminokwasy, poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.
Acacia Collagen – składnik ujędrniający oparty na fitokolagenie, pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu. Tworzy na skórze niewidzialną mikrosiateczkę liftingującą i podtrzymującą biust. Modeluje linię biustu i daje natychmiastowy efekt "push-up".
Kofeina – pobudza mikrokrążenie, detoksykuje, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze, jednocześnie zwiększając jej sprężystość i jędrność.
kształtny.
Algi Laminaria – wzmacniają strukturę szkieletu skóry, zawierają liczne witaminy, sole mineralne, antyoksydanty i aminokwasy, poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.
Acacia Collagen – składnik ujędrniający oparty na fitokolagenie, pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu. Tworzy na skórze niewidzialną mikrosiateczkę liftingującą i podtrzymującą biust. Modeluje linię biustu i daje natychmiastowy efekt "push-up".
Kofeina – pobudza mikrokrążenie, detoksykuje, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze, jednocześnie zwiększając jej sprężystość i jędrność.
Na tego typu kosmetyki patrzę zawsze z przymrużeniem oka - o ile w działanie antycellulitowe wierzę i nawet zauważam, tak w powiększenie biustu nie bardzo.
W trakcie używania tego preparatu nie zauważyłam różnicy - owszem, skóra stała się wyraźnie lepiej nawilżona i sprężysta, ale nic poza tym. Choć też nie tak do końca - zauważyłam bowiem, że mam większy biust (inaczej prezentował się w biustonoszach [i bez ;) ] które nosiłam wcześniej). Co prawda w tym czasie przytyłam, ale NIGDY do tej pory zwiększenie wagi nie przejawiało się w większym biuście, choć chciałam. "Tłuszczyk" pojawiał się na udach, pupie, brzuchu, zamiast w biuście, natomiast, gdy chudłam, to oczywiście - jeszcze bardziej malał biust, mostek stawał się widoczny, policzki zapadnięte, a brzuch, uda, pupa w stanie nienaruszonym przez dłuższy czas. Taka właśnie "sprawiedliwość" ... Dla porównania przestałam stosować serum i po ok 2 tygodniach biust był mniejszy, lecz nie radykalnie (gdybym nie obserwowała, to bym nawet nie zauważyła). Może mam omamy, może to tylko zbieg okoliczności, ale śmiem twierdzić, że serum rzeczywiście pozytywnie wpływa na kształt i rozmiar biustu ( pierwszy raz od X lat kupiłam biustonosz z miseczką C, dotąd dobre były B). Piersi stały się jędrne, pełniejsze, a skóra bardziej sprężysta i nawilżona.
Zabijcie mnie, ale na moje "piersiątka" działa. Co ja na to poradzę ;)

9 komentarzy:

  1. Już tyle pozytywnych recenzji na temat tego serum czytałam, że chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo to co będzie za parę miesięcy? będziesz zarzucała na plecy bo może rozmiaru nie będzie, żart :) faktycznie te kosmetyki działają, moje też są w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt, ale już większego biustu nie chciałabym mieć xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam i moim zdaniem to jeden z lepszych kosmetyków ( tanich ) do pielęgnacji biustu. U mnie biust się nie powiększył ( dzięki bogu ;), ale skóra zrobiła się jędrniejsza i wszystko jakby lepiej trzyma się na miejscu nie dając się siłom grawitacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go przez długi czas i na moim biuście (który jest w rozmiarze D) spisał się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też podchodzę do takich kosmetyków z przymrużeniem oka, ale skoro działa to pozostaje się cieszyć ładnym biustem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten specyfik i też wpłynął bardzo pozytywnie na moje dwa walory. Biust stał sie jedrniejsz, jest dobrze nawilżony, poza tym balsam ba śliczny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!