Wiem, że się ucieszycie :-D Tak, pokazuję lakier!
Typowo letni Eveline nr 632 (niestety producent zrezygnował z nazw kolorów, podobnie jak w nowych seriach dotychczasowych lakierów :( nazwy były zdecydowanym ułatwieniem).
To jeden z kolorów, których się obawiałam z tej serii.





W buteleczce wydaje się, że lakier ma domieszkę różu. Na paznokciach jego go bardzo niewiele a kolor jest mocniejszy - to dosyć intensywna, soczysta pomarańcza, w delikatnie koralowym odcieniu.
Konsystencja jest odpowiednia - nie jest ani za gęsty, ani za rzadki. Nie rozpływa się po skórkach ani nie maże po płytce.
Dobrze się nakłada - bez smug, prześwitów ani bąbelków a do tego schnie szybko - nie ma do czego się przyczepić.
Trwałość jest również bez zarzutu, no chyba, że ktoś uznaje tylko lakiery wytrzymujące tydzień czy dłużej (znam takie osoby).

W mojej opinii lakier jest jak najbardziej godny polecenia, lecz jedynie dla osób lubiących odważne, żywe, wręcz intensywne i dające po oczach kolory paznokci :D

DOPISANE:
zdałam sobie teraz sprawę, że mogłabym porównać ten lakier do innych podobnych, które mam :) Szykujcie się więc na taki post :)

13 komentarzy:

  1. Boski...
    Gdzie go można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek:) Ile warstw nałożyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lakier! Jest BOSKI! :D Ubóstwiam go i jak pomalowałam nim pazurki to cały czas się na nie gapiłam :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj, przecudowny :) ostatnio rozpływam się na widok takich kolorków

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki odcień z miss selene.. pozytywnie go oceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolory. Muszę sobie dopisać ten lakier do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie soczyste kolorki. :)
    Gdzie można dorwać lakierki z tej firmy? Bo ja nigdzie nie mogę znaleźć. :(


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!