Czas zacząć testy cudowości otrzymanych od Bell :)
Mam nadzieję, że wpis wynagodzi Wam rzadkie pojawianie się nowych postów (chciałam zamiescić coś pod koniec tygodnia, ale miałam problemy z Bloggerem i z logowaniem się).

Zachęcam do dotarcia do samego końca ;)
1. Puder rozświetlający 4
Wzór słoneczka jest przeuroczy ^^

Składa się z dwóch kolorowych połówek - różowo-brzoskwiniowej i fioletowej. Kupiłam go 2-3 lata temu, więc wiem jak się spisuje :)

Dla mnie okazał się za jasny - rozjaśniał mi skórę, ponieważ nie daje tylko subtelnego połysku, ale także lekki kolor. 

2. Cień Pastel Palette 1

Ma kolor delikatnego różu, ma przyjemną jedwabistą konsystencję.

Jest lekko perłowy i bardziej różowy niż na poniższym zdjęciu.

Myślę, że będzie się dobrze spisywał :) 


3. Puder brązujący 023
Jest jasny, dla mnie nawet jasniejszy niż "zwykły" puder, którego używam na co dzień.

O pomarańczu nie ma mowy.
Drobinki ma tak malusie i dyskretne, że na twarzy właściwie ich nie widać. Spodoba posiadaczkom jasnej cery.

Słoneczko w tym wydaniu również podbiło moje serce, więc tym bardziej żałuję, że odcień okazał się dla mnie za jasny ;/

4. Podkład w musie Satin Matte Mousse 01 Natural
Nie używam podkładów, ale zawsze staram się mieć 1 "na wszelki wypadek", czyli gdyby coś mnie naszło i chciałabym go użyć ;) Niemniej jednak ten przetestowałam i ... bardzo mile mnie zakoczył :) 

Łatwo się nakłada, stapia ze skórą (na zdjęciu niżej nie roztarłam go do końca), sktóra staje się aksamitna i matowa, ale nie płaska. Spisuje się bardzo dobrze, trzyma mat niemal cały dzień (nie mam problemu z przetłuszczającą się skórą, ale z tym podkładem jednak widziałam różnicę). 
Zdecydowanie godny polecenia :) Kolor mi odpowiada, zachowanie na skórze również, ale zostawiam sobie ten drugi, w tubie - tylko ze względu na sposób aplikacji (nie lubię dziubać palcem w słoiczkach, zarówno jeśli chodzi o podkłady jak i np. błyszczyki).

O tym, że podkład jest jaśniejszy niż w słoiczku może świadczyć zdjęcie poniżej:

 5. Cień w musie Diamond Eye nr 180

Jasny brąz (na oku wychodzi jaśniej niż w pudełeczku). Ma dużo brokatowych błyszczących drobinek.

Nakłada się dobrze, trzyma się skóry.

Gdyby nie opakowanie, chętnie kupiłabym inny bez brokatu.


Podobnie jak w przypadku prezentów Joko (KLIK), tak i teraz postanowiłam się z Wami podzielić tym co otrzymałam, ponieważ sama wszystkiego nie ogarnę ;)
Powyższe kosmetyki (+ błyszczyk Wow) podzieliłam na 2 zestawy:


Zasady takie same jak w rozdaniu Joko:
Najważniejszym warunkiem jest to, że biorąc udział deklarujesz się przetestować kosmetyki, zrobić zdjęcia i napisać recenzje!
Jeśli masz swój blog, będziesz musiała na nim umieścić recenzje i podać mi link.
Jeśli nie masz bloga, treść i zdjęcia prześlesz mi, a ja je umieszczę na swoim blogu.

Pozostałe warunki:
1) musisz obserwować mój blog jako publiczny obserwator - podaj nazwę, pod jaką obserwujesz
podaj także swój mail - 1 los
2) napisz na swoim blogu o tym rozdaniu, umieść link i zdjęcie (podaj link do wpisu) - 1 los
3) napisz, jakie kosmetyki Bell masz/miałaś i krótko: czy byłas z nich zadowolona - 2 losy

Koniecznie napisz, który zestaw Cię interesuje (wpisz  nr 1, nr 2 lub nr 1 i  nr2)

Możecie zgłaszać się do 28.05. Wyniki: 29.05

75 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Paramore (pati_17@op.pl).
    Oczywiście deklaruję się przetestować kosmetyki, tym bardziej, że jeszcze nie miałam okazji używać niczego z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Cię jako Farizah mam cię w Blog rollu i napisałam notkę wraz z linkiem i zdjęciami:)
    http://farizah-lubin.blogspot.com/2011/05/rozdanie-recenzja.html
    Oczywiście jak wygram napiszę recenzję:)
    Miałam dużo kosmetyków Bel w tym cienie Satin Mat i Pudry i uważam że są swietne i bardzo je lubię:) Mam też pomadki Classic pomarańczową i różową i jestem z nich bardzo zadowolona:) No i mam jeszcze błyszczyk:)
    Interesuje mnie nr 1 i nr2:P

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako pralinka
    Jeszcze nigdy nie używałam żadnego kosmetyku Bell ;(

    a bardzo bym chciała!

    i dlatego interesuje mnie nr 1 i nr 2!

    kasia433@onet.eu

    jak wygram napiszę obszerną recenzję!

    http://pralinkaa.blogspot.com/2011/05/przedstawiam-wam-boski-giveaway-zasady.html

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje Cię jako Katя
    notka: http://czarnonabialymkate6924.blogspot.com/2011/05/giveaway.html
    nie miałam jeszcze kosmetyków Bell ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha i jeszcze mail: kasiulka.buziaczek_@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Obserwuję jakie paulina80 , e-mail: paulina80@gazeta.pl

    Wpis o rozdaniu pod adresem:
    http://ive85.blogspot.com/2011/05/rozdanie-bell.html

    Mój pierwszy w życiu tusz był z Bell:) A obecnie mam korektor tej firmy i błyszczyk Glam Star który uwielbiam!


    Zobowiązuję się w przypadku wygranej na przedstawienie recenzji.


    Wybieram zestaw Nr 1, ten z podkładem w Musie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolka (fiolka-86@o2.pl)
    http://fiolka86.blogspot.com/2011/05/rozdanie-testowanie-bell-i-joko.html

    Z Bell posiadam:
    -mascarę WOW - jest świetna, schnie dłużej niż inne które posiadam, ale efekt jest naprawdę WOW :)
    -2 pomadki - bardzo kremowe, duży wybór kolorów, trzymają się całkiem długo, cena ok.10 zł, lubię je

    interesują mnie zestaw nr1 i nr2

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako Shopaholic dream
    notka na blogu jest
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/05/kolejny-podrobkowy-mac-dior-chanel.html
    z bell mam dwa lakiery- jeden Glam Wear Glossy Colour a drugi Fashion Colour. Jestem z nich zadowolona, ale zachwytu nie ma;)

    zestaw chcialabym nr1

    OdpowiedzUsuń
  9. *interesują mnie zestawy (wkradł się błąd w poprzednim kom.)

    aa i oczywiście deklaruję się, że napiszę recenzję jeśli uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:
    Obserwuje jako : leal251
    Email : leal251 (at) yahoo.com
    Post :
    http://leal251.blogspot.com/2011/05/rozdania-rozdania-rozdania.html

    Firma Bell jest mi dobrze znana i jest przez mnie lubiana:D Ostatnio zauroczyły mnie cienie SatinMat, są doskonałe pod każdym względem, a cień o numerze 145 jest obowiązkowy w moim codziennym makijazu:) Szkoda,że ta seria mam tak mało kolorów:(

    chętnie napiszę recenzję :))
    wybieram zestaw: nr1
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestuję i wypowiem się ( a raczej napisze) co o nich sądzę ;)

    Obserwuję TheDzesi12
    Email justynai@op.pl

    Z firmy Bell miałam już sporo kosmetyków. Przedewszystkim były to róże i błyszczyki. Noim zdaniem firma ta jest naprawdę dobra. Ale mam ochotkę na ten podkład a wiec wybieram zestaw nr. 1.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako arachne (arachne_mb@wp.pl), interesuje mnie zestaw 2, poniewaz jestem fanka blyszczykow :)
    Mam cien "satin mat" ladna pigmentacja, nie mam zastrzezen - polecam. No i maskare, nie pamietam nazwy, ale nie bylam zadowolona - oddalam kolezankce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję Cię jako Paula. ;) mój blog : toaletka.blogspot.com

    Jestem chętna na zestaw nr 2 :)
    Oto link do mojego wpisu http://toaletka.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-kamili.html

    Bardzo chętnie zrobię recenzję wygranego zestawu!

    Co do kosmetyków Bell to miałam te róże http://www.bell.com.pl/pl/2/produkty/3/twarz/11/roze/51/plante-blush i byłam z nich nawet bardzo zadowolona, dawały satynowe wykończenie, porównywalne wręcz efektem do wypiekanych róży Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Carmen10210
    marta10210@wp.pl
    Jestem chętna na zestaw 1. i 2.
    Notka na http://pazurkicarmen10210.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html
    Z kosmetyków Bell mam tylko jeden cień. Jest to mój ulubieniec czarny mat, ma świetną pigmętacje i bardzo długo utrzymuje się na powiece.
    Jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako ivonizzle ajwonizle@gmail.com
    interesuje mnie zestaw 1.
    z kosmetykow bell mam i używam tuszu do rzęs WOW i lakierów z serii fashion colour i mogę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Obserwuję Cię jako Doodoti
    Mój email: doodoti@wp.pl
    Wybieram zestaw nr 1 i nr 2

    Z firmy bell mam prawie całą kolekcję cieni Statin Mat- są po prostu rewelacyjne!! Mają duży wybór kolorów (zarówno do makijażu na co dzień i na wieczór), świetną pigmentację oraz konsystencję ;) A do tego są w baaardzo przystępnej cenie (ok 6-7 zł), także czego chcieć więcej ;)

    W przypadku wygranej zobowiązuję się napisać recenzję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako pugsilove
    mój mail: charlottkaa@gmail.com
    notka: http://pugsilove.blogspot.com/2011/05/rozdania-super-nagrody.html
    z Bell mam tusz Wow! i jestem bardzo zadowolona. Kochałam się również w pewnych ich błyszczykach, ale przestali je produkować
    Interesują mnie obydwa zestawy nr 1 i nr 2
    Jeśli wygram recenzję napiszę z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Emily.
    Interesuje mnie zestaw nr. 1 i nr. 2.
    Przyznam szczerze, że z firmy Bell nie miałam przyjemności spotkać się z ani jednym kosmetykiem. Chciałabym zacząć chociażby od jednego produktu. :)

    Mój blog : catchinlucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako gusia2205, w razie wygranej deklaruję zrobienie recenzji :)
    Jeśli chodzi o posiadanie produktów tej marki to miałam 2. Fluid rozświatlający, z którego byłam zadowolona. To było już parę lat temu, więc jako młoda dziewczyna niewiele wymagałam :P Mam jeszcze pomadkę, na której żadnej nazwy nie ma (różowe opakowanie) i to moja ulubiona pomadka, kocham ją za kolor i niepodkreślanie suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako White Pearl. Z chęcią przetestuję i wypowiem się na temat tych kosmetyków.
    Notka na temat konkursu: http://jwhitepearls.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-kamili-z-lakierowy-zawrot.html
    Niestety nie miałam okazji wypróbować żadnego produktu z Bell.

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako Przeszkoda
    e-mail: lullaby.for.you@gmail.com

    super rozdanie :)
    akurat z tą marką jestem zaprzyjaźniona :D

    Z Bell posiadam:
    -Lakier Bell Pastel Palette 01- kolorcudny, aplikacja do najprzyjemniejszych niestety nie należy :(
    -Lakier do frencha 02- śliczny mleczny kolor, nie smuży
    Lakiery Glam Wear - i tutaj zaczyna się mania, bo mam 12? buteleczek (mogłam o jakiejś zapomnieć), jestem z nich BAAAAARDZO zadowolona, kolory i aplikacja wymiatają :D
    -Błyszczyki Fashion Colour, na razie mam dwa, planuję kupić kolejne: śliczne kolory, zapach, słodki smak, nie lepią się

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Zusska
    Mail: zuzannapacholczyk@wp.pl
    Notka: http://zusska.blogspot.com/2011/05/dwa-rozdania-u-jednej-pani.html
    Interesują mnie zestawy 1. i 2.
    Z kosmetykami firmy Bell nie mam jeszcze doświadczenia, dlatego tym bardziej jestem tym rozdaniem zainteresowania, gdyż może ono doprowadzic do dłuższej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Kosmetykomania, @: telewizja-trwam@tlen.pl
    Notka: http://moje-kosmetyki-kosmetykomania.blogspot.com/2011/05/kolejne-rozdania.html

    Chciałabym wygrać zestaw z bronzerem:)
    Obiecuję napisać recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    notka http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/05/hean-korektor-pod-oczy-i-antybakteryjny.html

    z bell miałam błyszczyk w tubce byłam z niego bardzo zadowolona, był to taki jasny róż z drobinkami, po prostu śliczny
    miałam też puder w kamieniu matujący również był ok
    i cien w musie z tego nie byłam zadowolona, ale ja w ogóle nie lubie cieni w musie
    interesuje mnie zestaw nr 1 i nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako tightrope artist,
    mail- jeanne_ines@wp.pl
    http://candies-for-you.blogspot.com/2011/04/pare-nowych-rozdan-na-polskich-blogach.html
    - to link do notki

    Moją pierwszą szminką w życiu była taka od Bell, w bordowym opakowaniu ze złotym napisem, nie wiem czy je jeszcze produkują, również pierwszy błyszczyk jaki miałam był od nich - zakręcony dwukolorowy mix.
    Szminka była bardzo trwała i chyba nawet przez kilka lat(!) utrzymywała jednorodna konsystencję, więc to chyba coś znaczy:)

    Intersuje mnie i 1 i 2 zestaw, oba sa fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O widzę,że ktoś tu jest również ulubieńcem marki Bell:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako DobraDusza, mail: Piatekkatarzyna@interia.eu

    Z Bell posiadam aktualnie błyszczyk i jestem z niego bardzo zadowolona :) z chęcią wezmę udział w rozdaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Monika, thelulumk@o2.pl, jestem zainteresowana zestawem 1.
    Z bell mam korektor i lakier.
    Korektor ma bardzo fajny odcień, jest wydajny, dobrze się sprawuje.
    Lakier jest czerwony, mam niestety tylko jeden, ale nowych nie mogę kupić bo jestem na "odwyku lakierowym" :D Kolor jest cudny, czerwień z jakąś poświatą ktorej na paznokciach raczej nie widać, ale jej obecność sprawia, że nawet jesli nałożymy nierówno lakier to tego nie widać :P Poza tym dodatkowym plusem jest to, że nie zawiera toluenu i formaldehydu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako pauliha625 ( lub wyświetla się jako muccello)
    Mój mail: pauliha625@wp.pl
    Mam kilka rzeczy z Bell, które uwielbiam. Ale chciałabym powiedzieć kilka słów o błyszczyku Glossy Boom nr 3 Jest to jeden z pierwszych kosmetyków, które kupiłam kiedy wpadałm w kosmetykoholizm. Błyszczyk spełnia wszystkie kryteria tego idealnego. Nie klei się, ma ładny delikatny kolor, ślicznie błyszczy w słońcu. Niestety mi się powoli kończy. I jestem w kropce bo nigdzie nie mogę go już znaleść. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przygarnę zestaw nr 2 ;-) Z kosmetyków Bell mialam przyjemność testować jedynie lakiery z serii Fashion Color i byłam naprawdę zadowolona. Mają naprawdę świetne kolory i bardzo dobra trwałość. Na moich paznokciach trzymały się prawie tydzień, bez odprysków, jedynie trochę starły mi się końcówki. Chętnie wypróbowałabym tez inne kosmetyki z Bell, ale tam gdzie mieszkam nie ma ich w żadnej drogerii:(. Pozostaje tylko internet, ale nie lubię kupować w ciemno... Szkoda. Ps. komentuję jako karalewer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako lili
    z chęcią przygarnę oba zestawy ;)
    z bell miałam tylko lakiery do francuskiego manicure i byłam z nich w miarę zadowolona - bardziej do gustu przypadł mi lakier do białych końcówek niż baza

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako Ann ;)
    mail anna.zygo@gmail.com
    Interesuje mnie zestaw nr 1 z chęcią po przetestowaniu umieszczę jego recenzje na blogu ;)
    pozdrawiam
    alteregoan

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako little_a (she_cries@wp.pl)
    dodałam notkę na blogu: http://little-a90.blogspot.com/2011/05/2-rozdania-na-blogu-lakierowy-zawrot.html

    Z Bell miałam okazję testować kilka kosmetyków: tusz do rzęs Zoom Zoom, matowy, cielisy cień, 2 lakiery. Właściwie ze wszystkich tych byłam zadowolna. Poza tym, że tusz źle się nakłada.
    Najchętniej wypróbowałabym kosmetyki z zestawu 1. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!

    I oczywiście wyrażam jak najbardziej chęć testowania, zrobienia zdjęć i recenzji na moim blogu :)

    Obserwuję jako: _Alessandra

    E-mail: alessandra_1290@o2.pl

    + blogroll

    Link do notki: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/majowe-szalenstwo-rozdaniowe.html jako nr.3

    + informacja o rozdaniu tutaj: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/p/rozdania-konkursy.html jako nr.3

    Interesuje mnie zestaw nr.1 i nr.2

    Niestety nie miałam okazji testować kosmetyków Bell, ze względu na to, że ta firma nie jest u mnie dostępna..Dlatego tym bardziej chciałabym w końcu przekonać się, dlaczego ma tyle pozytywnych opinii :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, obserwuję jako TheDoliouse
    Mój e-mail: wiktorias@wp.pl
    Mam Cie w blogrollu.
    notka: http://thedoliouse.blogspot.com/2011/04/wiosenne-szalenstwo.html

    Testowałam kiedyś błyszczyki z Bell, ale byłam tak średnio zadowolona...

    Pozdrawiam,
    TheDoliouse

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako kokosowa-panna.
    Mój e-mail: mycia1986@gmail.com
    Link do notki: http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/05/kolejne-rozdania-blogowe.html
    Testowałam cienie Bell z serii Planete i były całkiem fajne. Kiedyś jakiś tusz, ale już go nie ma w sprzedaży, więc nie wiem nawet jak się nazywał, pamiętam jednak, ze z niego byłam bardzo zadowolona. Chętnie spróbowałabym cieni Satin mat.
    Oba zestawy mi się podobają:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako kawaii-doll
    e-mail:gabi01091995@wp.pl
    notka:http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2011/05/ja-w-tobie-ty-we-mnie.html
    Hmmm nie pamiętam czy miałam kiedyś coś z Bell, ale z chęcią wypróbuję którąś z tych nagród :)
    Interesują mnie oba zestawy choć nr 1 jest ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj, biorę udział w zabawie :-)

    Idalia
    idalia@windowslive.com

    Nie mam nic z Bell i chyba nigdy nie miałam :D

    notka: http://idaalia.blogspot.com/2011/05/garsc-rozdan.html

    Interesuje mnie nagroda nr 1 :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Kempek

    koszulatescia@gmail.com

    notka jest: http://sweet-like-cola.blogspot.com/2011/05/co-miao-byc-co-nie-jest-oraz-giveawaye.html

    Moja Mama miała kiedyś pomadkę z Bell i podkradałam ją, ale to było tak daaawno, że nic bliżej o jej właściwościach napisać nie mogę... ;)

    Zestaw 1 i 2 są tak samo kuszące ;)

    Nie napisałaś czy wysyłasz za granicę, a ja tymczasowo mieszkam w UK, ale w czerwcu przybędzie do mnie paczka z domu, więc jeśli załapię się do testowania, to z obowiązku zrecenzowania się wywiążę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Karolina G.
    yagoda_she@wp.pl
    Miałam kiedyś pomadkę Bell, ale nie była zbyt rewelacyjna. Ale lakiery do paznokci są bardzo dobre.
    Interesuje mnie zestaw nr 1 i nr 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako FasOla668
    Kosmetyków Bell nigdy nie miałam, bo nie mam do nich dostępu. Baaardzo bym chciała je przetestować. Oba zestawy mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepraszam, zrobiłam błąd. Obserwuje jako FasOla669.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)

    burn_it_up

    Miałam już sporo kosmetyków Bell i szczególnie byłam zadowolona z błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się na recenzje na moim blogu.
    Obserwuję jako Aktualnaa.
    eliksir1681@gmail.com
    Notka na moim blogu:
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/05/kobiety-szaleja.html
    A z kosmetyków bell mam 2 maskary push up - pogrubiające i są to moi ulubieńcy, nawet mam o tym posta na blogu.
    Obydwa zestawy są ciekawe, ale jak mam wybrać jeden to wybieram 1.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako A. :)
    e-mail: dusiaa14@buziaczek.pl
    link do notki: http://pieprz-wanilia.blogspot.com/2011/05/moje-ostatnie-odkrycia-kosmetyki-warte.html

    Interesuje mnie zestaw nr 1 :)
    Posiadałam już w swojej szufladce wiele kosmetyków Bell- głownie błyszczyki, pomadki i byłam zadowolona :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuje jako: kiciek
    e-mail: buu@interia.pl
    link: http://kiciek-kosmetycznywiat.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-uzytkownika-kamila_20.html

    Z kosmetyków Bell posiadam lakiery z serii fashion colour uwielbiam je za krycie za trwałość i piękne kolory, posiadam również błyszczyki serii milky shake nie lubie przede wszystkim za to, że mają pędzelki a ja ich nienawidze i kolory też są średnie natomiast serie glam star bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako --> dodsab
    e-mail -> dodsab@wp.pl

    Nie miałam niestety żadnych kosmetyków Bell, ale z tego co czytałam to całkiem fajna firma. Jak bym wygrała oczywiście zdjęcia i recenzję przesłałam bym Ci na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako Lady in Purplee
    mail: ladyinpurplee@gmail.com

    Z Belli jeszcze nic nie miałam więc z chęcią spróbuje zestawu nr 2

    OdpowiedzUsuń
  50. Haloo zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Shpilka
    Mam w blogrollu
    Mój E-mail patrycjajurkiewicz@wp.pl
    Notka http://shpilakowo.blogspot.com/2011/05/rozdania-na-blogach.html
    Z kosmetyków Bell posiadam obecnie korektor mineralny oraz lakier Fashion z obydwóch produktów jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  51. 1) obserwuję jako niwatori
    korbolle@interia.pl
    2)nothingbutchickens.blogspot.com/2011/05/eva-minge.html
    3) miałam już kilka lakierów z ich firmy, a lakiery jak lakiery, niezbyt trwałe, ale fajne kolorki i ogólnie bardzo zadowolona byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zobowiązuję się do napisania recenzji, w momencie wylosowania mnie.

    1. Obserwuję jako Madlenn. madlennee@gmail.com
    2. http://madlenna.blogspot.com/2011/05/givaway-z-bell.html
    3. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku firmy Bell. W moim mieście kosmetyki tej firmy są trudno dostępne. Bardzo dużo dobrych opinii słyszałam o Bell.

    Interesuje mnie zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  53. hej ;)
    obsewruje cie jako olenka73
    moj email olenka73@vp.pl
    moja notka :http://mrsolgusiaaa.blogspot.com/2011/05/majowe-rozdania.html
    jeszcze nie mialam nic z bell poniewaz mieszkam za graniaca ;)
    interesuja mnie 1
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy pisze...Hej. Obserwuje Twój blog jako agata.de x
    Z kosmetyków Bell najbardziej uwielbiam ich lakiery, które mają niesamowicie piękne kolory i jak na moich pazurkach trzymają się nawet do 4 dni:)(co przy mojej pracy jest przeogromnym sukcesem)
    Interesuje mnie zestaw numer 1.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuje: Anika
    e-mail: anik101@poczta.fm

    Tak się składa, że jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Bell z tego co pamiętam. Niestety... Za to moja mama ma dużo pomadek z tej firmy i jest zadowolona. Kolorki bardzo dobrze wyglądają na jej ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Klaudia
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Notka zamieszczona tutaj: http://czaslecinieublaganie.blogspot.com/2011/05/kolejne-rozdanie.html

    :)

    Kupiłam kiedyś mojej mamie pomadkę z Bell, bardzo jej przypadła do gustu. Świetnie kryła i miała intensywny kolor. Jeśli wygram to teraz będę ja miała okazję przetestować :) Interesuje mnie zestaw nr 1. Życzę powodzenia sobie i innym !

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję jako ula0987
    email: ula0987@wp.pl
    notka: http://ula0987-makeup.blogspot.com/2011/05/rozdanie_22.html

    Mam obecnie Prasowany róż do policzków z firmy Bell i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję jako William Whore

    http://tiffanyrhinestone.blogspot.com/2011/05/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Podobają mi się oby dwa zestawy :).

    Obserwuję jako raeszka
    a.m.math@poczta.fm
    Informacja na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapomniałam dodać, że nigdy nie korzystałam z kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako tusia13pl
    mail: tusia13pl@gmail.com
    notka: http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/05/rozdania_24.html
    Mam cię w blogrollu :)
    Z Bell mam tylko lakiery. Z serii Glam Wear i Fashion colour byłam bardzo zadowolona. Z Five days i Pastel palette nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapomniałam napisać, że interesuję mnie zestaw nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  63. * Zapomniałam napisać że to miały być obydwa zestawy :D Więc obojętne ;)

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, obserwuję jako d0m1n1k4
    mail d0m1n1k4@o2.pl
    Interesuje mnie zestaw 1 i 2
    Miałam okazję używać cieni z Bell i byłam zaskoczona ich jakością - jak za taką cenę są super. Poza tym jestem fanką lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  66. Obr=serwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    Interesuje mnie zestaw 1 i 2
    Z ich kosmetyków miałam kiedyś brązowy lakier i bardzo go lubiłam,jednak potem był problem z dostępnością i nie szukałam kosmetyków Bell, ale teraz na pewno rozejrzę się za nimi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako agniex
    agniex@o2.pl
    Z firmy BELL uwielbiam ich cudowne paletki cieni i błyszczyki:)ostatnio skusiłam się również na lakiery do paznokci i jestem baaaardzo zadowolona:).A chciałabym zestaw numer 1

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako taml
    taml@o2.pl
    z firmy Bell mam 2 błyszczyki WOW milky shake, BRONZER, kilka lakierów i pomadek :) Jestem bardzo zadowolona. Firma kojarzy mi się z moją mamą która od zawsze ją chwaliła. Interesuje mnie zestaw nr1 i nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako Margaretka, mój mail : sekretyurody@gmail.com

    Link do notki o rozdaniu : http://margaaretkaa.blogspot.com/2011/05/rozdania-majczerwiec.html

    Jeszcze nie miałam do czynienia z żadnymi kosmetykami Bell, dlatego bardzo chętnie je przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. 1) obserwuję jako Aniaa;) - p.ania@o2.pl
    2) notka o rozdaniu -> http://wielkamarzycielka.blogspot.com/2011/05/majowo-czerwcowe-rozdania-kolejny-part.html
    3) z tego co dobrze pamiętam to oprócz ostatnio zakupionego korektora Anti-Age pod oczy to nie miałam już nic, ale z niego jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepraszam nie mama już bloga, proszę nie liczyć. Z góry dzięki, pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Justa_16166
    Notka o rozdaniu: http://black-and-white-stardoll.blogspot.com/p/rozdania.html
    E-mail: Justysia16166@wp.pl
    Nie miałam jeszcze do czynienia z kosmetykami tej firmy, ale bardzo chętni je przetestuje :P

    OdpowiedzUsuń
  74. mi się zdarzyło używać głownie cieni Bell, ale mam pytanie odnośnie podkładu w musie Satin Matte Mousse 01 Natural czy w rzeczywistości skóra nie pozostaje taka sztuczna? pisałaś, że efekt był dobry ja mam skłonności do przetłuszczania się cery i niekiedy bardzo się świeci, więc warto by było mieć coś takiego w sowim zbiorze kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  75. cień przepiękny! nie mam żadnego w kremie i ten na pewno będzie moim pierwszym! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!