To co robi firma Essence, to już naprawdę przegięcie, nie uważacie? ;)
Dopiero co pokazałam Wam nowości lakierowe tej firmy(http://lakierowo.blogspot.com/2011/02/essence-szaleje-lakierowo-kolejne.html ; http://lakierowo.blogspot.com/2011/01/hologramowe-nowosci-essence.htmlhttp://lakierowo.blogspot.com/2011/01/nastepne-lakierowe-nowosci-essence.html ), a natknęłam się na kolejne. Tym razem są to nowe kolory lakierów z serii Colour & Go i Multi Dimension.
Całkiem niedawno wprowadzali nowości w tych seriach a teraz znowu. Szaleją.




źródło: http://innenundaussen.blogspot.com/2011/02/teil-1-essence-neuheiten-nagellack.html

Nie wiem jak Wy, ale ja na pewno nie przejdę koło nich obojętnie :D Podobają mi się ostatnie 4 z serii Colour & Go i prawie wszystkie z Multi Dimension ....

24 komentarze:

  1. Jejciu wszystkie są śliczne (: Normalnie oczopląsu dostałam ;p Jednak najbardziej powaliły mnie te z Multi Dimension, te trzy morskie czy tez miętowe odcienie ;) GENIALNE. ;D Pozdrawiam.
    zkosmetykamiprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde wszystkie sa swietne! to koniec, poplyne w najblizszych miesiacach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ładnych pastelowych kolorków:) Ciekawe tylko, czy na paznokciach też będą tak wyglądać jak w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne najlepszy ten 2 od lewej w górnym rzędzie ;)
    Multi dimension <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, chętnie przygarnę któryś z jasnych niebieskich

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa essence coraz bardziej mnie zaskakuje, ciekawe kiedy się te cudowności pojawią1 Zaczynają mi się podobać pastele ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja z chęcią przygarnę wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to aż się boję wchodzić w marcu do Natury... Podoba mi się mnóstwo rzeczy z zapowiadanych nowości tej firmy, szczególnie czekam właśnie na lakiery :)

    Mój biedny portfel.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Te z pierwszego zdjęcia to raj dla mnie! :D
    Oczy mi się błyszczą, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery na drugim zdjęciu wyglądają bardzo kusząco, chętnie bym je wszystkie przygarnęła. ^^ Szkoda, że u mnie nie ma Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bo sporo odcieni wylatuje, to musza cos dac za to :-) stare sie juz opatrzyly:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwoliłam sobie otagować Cię :)
    http://zycie-jak-bombonierka.blogspot.com/2011/02/zostaam-otagowana-p.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pastelowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  14. Już zacieram ręce ;D
    trzeba jednak przyznać, że ładne kolory wprowadzą i aż żal nie kupić żadnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Ciekawe kiedy się pojawią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. parapapara, podobają mi się praktycznie wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjj już widzę, że moja kolekcja lakierów Essence znacznie się powiększy...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory są przepiękne, jak znam życie większość z nich trafi do mojej kolekcji lakierów ;)
    Już się nie mogę doczekać aż gdzieś je zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetna mięta ! uwielbiam lakiery essence i wszystko inne ! szkoda tylko ze są troche mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pojedyncze lakiery zaczęły się pojawiać

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!