Wykazałam się wielką naiwnością sądząc, że pokazując poprzednim razem zakupy będzie to koniec zakupów kosmetycznych w lutym ... Na kremy z Avonu czekałam, ale cała reszta to skutek dzisiejszego chodzenia po sklepach ;)

* emulsja Emolium - miałam jakiś czas temu wersję w tubie, byłam bardzo zadowolona i planowałam ponowny zakup a wczoraj przypomniała mi o niej Carrola :) Nie sądziłam jednak, że tak szybko kupię. Rzadko kiedy wchodzę do aptek, ale dziś akurat weszłam i ... istne przeznaczenie! Emulsja była w promocji - butla 400ml z dozownikiem w cenie 32,90 (cena regularna w tej aptece 49,95)! I jak tu się nie skusić?

*szampon Garnier -  kupiony w ofercie CND w Rossmanie w cenie 3,99. Czytałam o nim, tylko nie mogłam sobie przypomnieć, czy były to pochwały czy nie ;) Trudno ;) Wypróbuję na sobie.

* woda brzozowa Isana - uległam licznym pokusom. Znając siebie szybko mi się znudzi używanie, no ale przynajmniej spróbuję (butla 500 ml w cenie 6,19)

* ukochana maseczka antystresowa Ziaji x2 - pisałam o niej już wcześniej http://lakierowo.blogspot.com/2011/02/zakupy-lutowe.html

* krem na dzień i krem na noc Anew Rejuvenate - Avon - pora na pierwsze kremy przeciwzmarszczkowe ;) Chodziły za mną już jakiś czas, ale dopiero promocja w Katalogu nr 3 (zestaw za 75 zł) ostatecznie spowodowała, że zamówiłam.

5 komentarzy:

  1. jutro się wybieram na zakupy i pewnie podobnie się one skończą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś mi powiedzieć o co chodzi z tą ofertą CND ? :)
    Byłabym wdzięczna. ;)
    I powiedz jak sprawuje się szampon! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "cena na dowidzenia" :) Można upolowac produkty w bardzo korzystnych cenach, które np. sa wycofywane z Rossmannów, albo mają miec nowe opakowania.

    szampon wędruje do "zapasów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, co za szczęście że była promocja na to Emolium :P Miłego zużywania, ja moją butlę właśnie opróżniłam, ale wrócę do tego wrócę, niech no tylko dorwę okazję. (I zużyję co nieco;).

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!