Ile musiałam się namęczyć w programie, żeby kolor był bardziej zbliżony do rzeczywistego niż to wyszło na zdjęciu. Różnica jest kolosalna. "Mój" kolor też nie jest idealny, ale mimo wszystko bardziej podobny niż ten z pierwszego zdjęcia.
Na serdecznym palcu widać mały "wypadek" ;)

                                             oryginalne zdjęcie:              przerobione zdjęcie:
                              
Lakier Golden Rose Paris nr 225 wyszedł niebieski, a nic z niebieskości w sobie nie ma - to pistacjowa zieleń, z malutkimi drobinkami.
Kiepsko kryje - końcówki są widoczne :/ Na krótszych paznokciach ładniej wygląda - lakier szybko zmyłam, więc żeby podrasować zdjęcie w programie, pomalowałam 1 paznokieć mojej mamie. Ma krótsze niż ja i ta widoczność końcówki nie jest tak rzucająca się w oczy.
Dobrze się nakłada, szybko schnie.

12 komentarzy:

  1. podoba mi się bardzooo...ale w wersji nieprzerobionej :P myślałam, że właśnie taki nie do końca zielony będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, to typowo zielony lakier, nie ma w nim nic z niebieskości.

    Zrobiłam zdjęcia tego drugiego Pariska i tez trudno mi osiagnąć zblizony kolor :/ Ten by Ci się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor!:D chociaz jako niebieski tez bylby super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha. GR ma w swojej ofercie coś podobnego do tego co wyczraowal mój aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super w obydwu wersjach:D
    Ja noszę krótkie pazurki, więc się chyba skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mi się podobają obie wersje:) chyba nawet ten lazurowoniebieski bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak go chce:D Pierwszy kolor z tego typu tonacji,ktora wzbudza we mnie żądzę:DDDD
    Fajnie widac na zdjeciach te drobinki:love:

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i lubię za olor, delikatny z drobinkami, również cięzko było zrobic mu zdjęcie :)
    mam króciutkei paznokcie, więc nie mam problemu z końcówkami, ale fakt, kryje słabo.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, both are really beautiful =)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, wygląda jakby to były zupełnie 2 różne kolory! Strasznie aparat zmienił odcień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie mój kolor. :p Ale ta niebieskość śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Colorful:
    thanks :*

    Dominika:
    GR ma taki niebieski w swojej ofercie tylko z innej serii.

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!