Na buteleczce jest naklejka, na którym jest napisane m.in. :"Prezent od Joko Cosmetics". Nikogo chyba nie zdziwi, że lakieru nie dostałam, a kupiłam ...

Nie mam o czym się rozpisywać.
Lakier ma kolor bakłażanu (tak mi się przynajmniej wydaje :p), ale lampa go ociepliła i dodała różowych tonów.
Nakłada się bezproblemowo, ale 2 warstwy są konieczne. Schnie szybko, trwałość - standardowa.

Paznokcie dały cień na buteleczce przez co wygląda, jakbym miała powykręcane paznokcie hahahaha - zwłaszcza na drugim zdjęciu.



1 komentarz:

  1. Dziękuję za obserwowanie. :) Ja również Cię dodaje do obserwowanych. :P
    ***
    Kolor przepiękny.. Taki inny niż wszystkie. ;) Zazdroszczę tak długich paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!