/na początku przypomnę o:
*  głosowaniu w Plebiscycie lakierowym: http://lakierowo.blogspot.com/2010/11/plebiscyt-no-to-gosujemy.html  - zostało tylko kilka dni!!
***************************************************************************************
Przez ostatnie 5 dni testowałam odżywkę Eveline przyspieszającą wzrost paznokci. Ciekawiło mnie, czy faktycznie działa w ten sposób i czy dzięki temu byłaby tańszym i polskim zamiennikiem mojej ukochanej Sally Hansen Maximum Growth.

Pierwsze co zrobiłam, to zmierzyłam końcówkę jednego paznokcia --> 4 mm.

Zgodnie z opisem sposobu użycia codziennie nakładałam kolejną warstwę.
W wyniku tego otrzymałam .... frencza - odżywka ma przejrzysty mleczny kolor, z delikantą różową nutą, którą bardziej widać w buteleczce niż na paznokciach.

FOTORELACJA:
/zdjęcia mają taką samą wysokość, a te po prawej stronie po wrzuceniu na blog są wyższe ... dziwna sprawa/

1 dzień - 1 warstwa

2 dzień - 2 warstwy
3 dzień - 3 warstwy

4 dzień - brak zdjęć :(

5 dzień - 5 warstw

Efekt:
5. dnia z odżywką paznokcie są o 1 mm dłuższe.
To jest suchy fakt nie mówiący nic czy to dzięki odżywce czy nie, bo nie wiem ile czasu zajmuje moim paznokciom urośnięcie o 1 mm, czy to bez odżywki czy z Sally Hansen Maximum Growth.
Na pewno to sprawdzę, żeby wiedzieć, czy Eveline działa czy nie.

Jedno co wiem to to, że zamiennikiem SH nie będzie z powodu frenczowego efektu. Przez to nie można używać jej na inny lakier, więc trzeba zrezygnować z kolorowych lakierów :/
Jeśli ktoś lubi takie paznokcie, to dla nich odżywka będzie jak znalazł, ale ja do nich nie należę.

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie uwielbiam takie paznokcie ;) Osobiście wolę krótkie, ale naturalny efekt frencza bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm kuszace... moje pazurki sa wlasnie w oplakanym stanie wiec taki preparat bylby mi potrzebny. A mozesz jeszcze podac cene tego produktu?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdą kolejną warstwą paznokcie wyglądają coraz lepiej. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. obawiam się, że raczej nie działa...
    ale ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Goldika:
    Podobnie stosuje się tą druga odżywkę, z diamentami: http://1.bp.blogspot.com/_ubkRmQuvM8g/TOvSf6FIftI/AAAAAAAAA68/2SJ9qjpM_7w/s1600/IMG_7151_wm.jpg
    Zapłaciłam 9,90 za każdą.

    Paulina:
    muszę sprawdzić bez tej odzywki, bo po Maximum Growth zauważalnie szybciej rasną niż bez

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt białości i frencza mnie się nie podoba :) ale co zdjęcie pazurki jakby ładniejsze ;D czekam na dalsze obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przecudowne paznokcie!
    Ja własnie zaczynam przygodę z tą odżywką, niesamowicie rozdwajają mi się paznokcie przez co nie mogą rosnąć. Mam nadzieję, że to im pomoże.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ! *__* Jestem dopiero co po obgryzaniu paznokci , na szczęście wychodzą mi JUŻ troszki troszki poza paluszki :))) Dziś kupiłąm tą odżywkę mam nadzieję , że pomoże mi w oddbudowaniu , i wzroście paznokci :-)

    PS. Odżywka ma śliczny kolorek *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś kupiłam tą odżywkę właśnie nałożyłam pierwszą warstwę ponieważ to pierwszy dzień . Jeżeli ktoś nie wie jak stosować odżywkę Eveline na maksymalny wzrost paznokci jest to bardzo proste pierwszego dnia nakładamy jedną warstwe a drugiego na tą pierwszą dnia nakładamy drugą i tak przez 5 dni czyli 5 warstw na jednym paznokciu . Po 5 dniach zmywamy i zaczynamy od nowa :) . Ja na pierwszy dzień oceniam tą odżywkę na bardzo dobrą . Czuje że leczą paznokcie ponieważ troszke pulsują :) . Napewno bede jej używała

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś kupiłam tą odżywkę właśnie nałożyłam pierwszą warstwę ponieważ to pierwszy dzień . Jeżeli ktoś nie wie jak stosować odżywkę Eveline na maksymalny wzrost paznokci jest to bardzo proste pierwszego dnia nakładamy jedną warstwe a drugiego na tą pierwszą dnia nakładamy drugą i tak przez 5 dni czyli 5 warstw na jednym paznokciu . Po 5 dniach zmywamy i zaczynamy od nowa :) . Ja na pierwszy dzień oceniam tą odżywkę na bardzo dobrą . Czuje że leczą paznokcie ponieważ troszke pulsują :) . Napewno bede jej używała

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś ją kupiłam. Ciekawa jestem efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie proś o wzajemne obserwowanie - zaglądam na blogi osób komentujących :)

UWAGA! Usuwam komentarze z podlinkowanymi słowami kluczowymi!